söndag 12 oktober 2008

dagens

jag gör en sådanhär, som jag brukade göra 'back in the old days'. för att göra dethär till en riktig blogg igen, hur mycket jag än klagar och gnäller, det kommer inte göra så att jag får rex tillbaka...

Dagens vill ha: kappa (Lindex) och skor (DinSko)
Dagens klädsel: Pjamasbyxor och lössittande tröja.
Dagens smink: Mascara, foundation, eyeliner.
Dagens frisyr: Utsläppt (som vanligt dårå.)
Dagens låt: Violet hill, coldplay.
Dagens planer: Rensa rummet inför målningen av mitt rum.
Dagens saknad: Rex
Dagens dummaste: tråkdag.
Dagens misslyckande: har inte hunnit rensa färdigt.
Dagens drog: coldplay.
Dagens köp: inget (once in a lifetime).
Dagens godis: glass
Dagens humör: trött, uttråkad.

2 kommentarer:

xx sa...

jag vet inte hur man gör på blogspot, förlåt.
jag ringer dig imorgon. LOVE

xx sa...

hej b! börja blogga igen.