tisdag 30 september 2008

fuck tisdag.

hej. jag är på sjukt dåligt humör, jag är ledsen och irriterad. fan vilken skit du är, låt mig vara! jag saknar rex redan, jag mår illa, och mitt hjärta värker. martina följde med, tack <3. imorgon är det förmodligen sista gången jag får se honom. och nu droppar tårarna ner på tanjentbordet. alina, kostar det 2000 i månaden? för isåfall får jag inte. men, annars så får vi se. pappa ändrar sig flera gånger varje dag, jag blir skitirriterad. jag fattar det är mycket pengar, men lek inte med mig sådär.

just nu är allt grått, så jävla pissigt grått. död åt mig. förlåt för att jag deppat ner bloggen igen, försökte ju att inte göra det - men det är svårt. hejdå på ett tag, vi får se när vi hörs igen. . . .

1 kommentar:

xx sa...

käraste vän. förlåt för att jag inte visste, eller har stöttat dig överhuvudtaget. men du ska iaf veta att jag finns här, i alla år och dar'